Zdravotní cvičení pro ženy

Cvičení pro všechny ženy, které by pro své tělo rády udělaly víc, než jen aby vypadlo dobře. Rády by pro něj udělaly to, aby dobře fungovalo. Během cvičení se zaměřujeme zejména na flexibilitu pánevního dna, posílení břišního svalstva a úpravu případné diastázy (rozestupu břišní stěny) či funkční aktivaci hlubokého stabilizačního systému páteře.

Cvičení je vhodné pro ženy po porodu, kdy tělo vyžaduje zvýšenou kompenzaci zátěžového držení těla po těhotenství ale i během péče o miminko, a zároveň se potřebuje vypořádat s případnými nežádoucími následky (stresová inkontinence, péče o jizvu, sexuální obtíže…). Péče o diastázu a pánevní dno by měla být naprostou samozřejmostí. Vzhledem k větší rozvolněnosti vazivové tkáně v období po porodu, je toto cvičení ideálním startem k návratu k pohybové aktivitě, k začátku s pravidelným pohyb pro nesportující maminky, stejně jako k nápravě problémů před těhotenstvím (bolestivost beder, kyčlí…). Pohyb bezpochyby přináší psychickou pohodu, díky které budete mít více energie pro sebe i své miminko. Pro maminky, které plánují včasné další těhotenství, je cvičení bezpochyby velice přínosné, protože svému tělu by měly dopřát nejlepší možný stav pro další dlouhý běh.

Cvičení je bezpochyby vhodné i pro ženy, které nejsou bezprostředně po porodu, ale mají některé z výše uvedených obtíží nebo například sedavé zaměstnání s převahou statické zátěže či by rády zmíněné partie cvičily preventivně.

Lektorka lekcí

 

Mgr. Kateřina Hufeislová

 

Zobrazit seznam lektorů

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím

Váš e-mail byl odeslán

Ozveme se Vám co nejdříve.

Zavřít

Děkujeme

Váš e-mail jsme uložili do naší databáze.

Zavřít